Wednesday, February 17, 2010

Homeschooling Interview

My dear blog-friend Sybille asked me for an interview about homeschooling in her blog, she is one of the few homeschooling fellows here in Italy, one of her sons, Sandro, is the ''mail-pal'' of my oldest doughter Gaia. So today she posted my interview kinda exciting isn't it. so Here it is.
The interview is in Italian and German, but if my memory serves me right she has a translator on her page.
Thank you so much Sybille i hope my experience can be of some help for other families interested in the homeschooling journey :)

4 comments:

Mamma Michela said...

Carissima Flavia,ho appena letto l'intervista e mi è piaciuta tantissimo,mi ha pure emozionata!grazie per i consigli,per l'incoraggiamento,per l'esempio che dai..sei una mamma forte e dolce,i tuoi figli sono proprio fortunati.

Flavia Sunshine said...

Ti ringrazio tanto, veramente ... grazie !

Sybille said...

Sono contenta di constatare che in molti leggono la tua intervista, come pure quella di Ilse, e spero anche le prossime che seguiranno. Sono testimonianze importanti, grazie Flavia!

Flavia Sunshine said...

Grazie a te per la possibilità che mi hai dato, di condividere la mia storia ed i miei punti di vista. Non vedo l'ora di leggere le altre interviste. Quella di Ilse personalmente mi è molto piaciuta e mi ha dato un pò di spunti ed inspirazione. hai avuto proprio una bella idea !